Aktualności
-
Co powinna zawierać odpowiedź operatora na reklamację?
02 stycznia 2018
Elementy, które powinna zawierać odpowiedź operatora na reklamację określone są w § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej. Więcej o: Co powinna zawierać odpowiedź operatora na reklamację?
-
W jakiej formie operator powinien odpowiedzieć na reklamację?
02 stycznia 2018
Forma odpowiedzi na reklamację zależy od tego, w jaki sposób abonent złożył reklamację. Więcej o: W jakiej formie operator powinien odpowiedzieć na reklamację?
-
Czy abonent może złożyć do operatora odwołanie od sposobu rozpatrzenia reklamacji?
02 stycznia 2018
Tak, o ile regulamin świadczenia usług przewiduje taką możliwość. Pod względem prawnym postępowanie reklamacyjne jest postępowaniem jednoinstancyjnym. Więcej o: Czy abonent może złożyć do operatora odwołanie od sposobu rozpatrzenia reklamacji?
-
Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni?
02 stycznia 2018
W przypadku przekroczenia terminu 30 dni na odpowiedź na reklamację uznaje się, że została ona uwzględniona. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni?
-
Czy operator musi wypłacić odszkodowanie w określonej w reklamacji kwocie, jeżeli nie odpowiedział na nią w terminie 30 dni?
02 stycznia 2018
Jeżeli operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni uznaje się, że została ona uwzględniona. W takiej sytuacji obowiązuje jednak zasada adekwatności roszczeń do poniesionych przez abonenta strat. Więcej o: Czy operator musi wypłacić odszkodowanie w określonej w reklamacji kwocie, jeżeli nie odpowiedział na nią w terminie 30 dni?
-
Gdzie można złożyć skargę na pracownika operatora?
02 stycznia 2018
Skargę na pracownika operatora/konsultanta infolinii można złożyć bezpośrednio do operatora. Więcej o: Gdzie można złożyć skargę na pracownika operatora?
-
Gdzie można zgłosić reklamę, która wprowadza abonentów w błąd?
02 stycznia 2018
Kwestie związane z publikowaniem/emitowaniem wprowadzających w błąd reklam można zgłaszać do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) lub do Komisji Etyki Reklamy. Więcej o: Gdzie można zgłosić reklamę, która wprowadza abonentów w błąd?