Aktualności

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?

    02 stycznia 2018

    Tak, jeżeli w pierwszej kolejności abonent pisemnie wezwie operatora do spełnienia świadczenia (uruchomienia usługi telekomunikacyjnej), wyznaczając mu rozsądny, możliwy do spełnienia termin, i zaznaczając, że po jego upływie odstąpi od umowy. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?

    02 stycznia 2018

    Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?

  • Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?

    02 stycznia 2018

    Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci w sytuacji, w której poprzednio zasięg był dobry, nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli upłynął termin 14 dni na odstąpienie od umowy, to rozwiązanie umowy bez konsekwencji z powodu wprowadzającej w błąd reklamy nie jest możliwe. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?

  • Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w jej warunkach (regulaminie) jest uzależniona od przyczyny ich dokonania. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w cenniku jest uzależniona od ich rodzaju i przyczyny dokonania. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?

  • Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?

    02 stycznia 2018

    Rozwiązanie umowy z powodu wprowadzenia przez operatora zmian następuje najpóźniej z dniem wejścia w życie tych zmian. Więcej o: Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?

  • Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli operator nie poinformował o zmianach w umowie, abonent może złożyć reklamację. W przypadku otrzymania negatywnej lub niesatysfakcjonującej odpowiedzi, można zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?