Aktualności

  • Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w domu i w jakim terminie?

    02 stycznia 2018

    Tak, abonent (konsument) może odstąpić od umowy zawartej w domu w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Uprawnienie to przysługuje również w sytuacji, gdy operator rozpoczął świadczenie usług. Więcej o: Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w domu i w jakim terminie?

  • Jak abonent może rozwiązać/wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

    02 stycznia 2018

    Warunki wypowiedzenia/rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opisane są w umowie lub regulaminie świadczenia usług. Więcej o: Jak abonent może rozwiązać/wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?

    02 stycznia 2018

    Tak, jeżeli w pierwszej kolejności abonent pisemnie wezwie operatora do spełnienia świadczenia (uruchomienia usługi telekomunikacyjnej), wyznaczając mu rozsądny, możliwy do spełnienia termin, i zaznaczając, że po jego upływie odstąpi od umowy. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?

    02 stycznia 2018

    Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?

  • Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?

    02 stycznia 2018

    Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci w sytuacji, w której poprzednio zasięg był dobry, nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli upłynął termin 14 dni na odstąpienie od umowy, to rozwiązanie umowy bez konsekwencji z powodu wprowadzającej w błąd reklamy nie jest możliwe. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?

  • Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w jej warunkach (regulaminie) jest uzależniona od przyczyny ich dokonania. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?

  • Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w cenniku jest uzależniona od ich rodzaju i przyczyny dokonania. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?