Aktualności
-
Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?
02 stycznia 2018
Tak, jeżeli w pierwszej kolejności abonent pisemnie wezwie operatora do spełnienia świadczenia (uruchomienia usługi telekomunikacyjnej), wyznaczając mu rozsądny, możliwy do spełnienia termin, i zaznaczając, że po jego upływie odstąpi od umowy. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator nie rozpoczął świadczenia usług stacjonarnych?
-
Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?
02 stycznia 2018
Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?
-
Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?
02 stycznia 2018
Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci w sytuacji, w której poprzednio zasięg był dobry, nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu zamieszkania/pracy najpierw był zasięg, a później go nie było?
-
Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?
02 stycznia 2018
Jeżeli upłynął termin 14 dni na odstąpienie od umowy, to rozwiązanie umowy bez konsekwencji z powodu wprowadzającej w błąd reklamy nie jest możliwe. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli została ona zawarta pod wpływem wprowadzającej w błąd reklamy?
-
Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?
02 stycznia 2018
Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w jej warunkach (regulaminie) jest uzależniona od przyczyny ich dokonania. Więcej o: Czy można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia jej warunki (regulamin) w okresie jej obowiązywania?
-
Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?
02 stycznia 2018
Możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w przypadku wprowadzenia przez operatora zmian w cenniku jest uzależniona od ich rodzaju i przyczyny dokonania. Więcej o: Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli operator zmienia cennik w okresie jej obowiązywania?
-
Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?
02 stycznia 2018
Rozwiązanie umowy z powodu wprowadzenia przez operatora zmian następuje najpóźniej z dniem wejścia w życie tych zmian. Więcej o: Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?
-
Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?
02 stycznia 2018
Jeżeli operator nie poinformował o zmianach w umowie, abonent może złożyć reklamację. W przypadku otrzymania negatywnej lub niesatysfakcjonującej odpowiedzi, można zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?