Odmowa rozpatrzenia sporu
27 grudnia 2017
Odmawiamy rozpatrzenia sporu jeśli nie dotyczy on usług pocztowych.
Możemy odmówić rozpatrzenia sporu gdy:
- przed złożeniem wniosku nie skontaktowałeś się z przedsiębiorcą w celu bezpośredniego rozwiązania sporu
- nie wyczerpałeś drogi postępowania reklamacyjnego w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi powszechnej
- spór jest błahy lub wniosek spowoduje uciążliwości dla drugiej strony
- sprawa o to samo roszczenie między tymi samymi stronami jest w toku albo została już rozpatrzona przez nas, sąd polubowny, inny właściwy podmiot albo sąd
- wartość przedmiotu sporu jest niższa od 10 zł
- złożyłeś wniosek po upływie roku od dnia podjęcia próby kontaktu z przedsiębiorcą w sprawie rozwiązania sporu (np. złożenia reklamacji)
- rozpatrzenie sporu spowodowałoby poważne zakłócenie naszych działań