Wiem, co podpisuję - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Ta akcja jest skierowana do osób zawierających umowy, szczególnie do seniorów. To oni są najczęściej ofiarami nieuczciwych przedstawicieli handlowych reprezentujących operatorów. Co zrobić, żeby nie zostać oszukanym?

W ramach kampanii "Wiem, co podpisuję" doradzamy, na co zwracać uwagę, gdy zawieramy umowę w domu, kiedy możemy od niej odstąpić, jak dochodzić roszczeń. Zajęcia mają formę wykładów, podczas których w przystępny sposób przedstawiamy słuchaczom typowe praktyki nieuczciwych sprzedawców. Pokazujemy jak się przed nimi bronić.

Do końca 2018 roku spotkaliśmy się z 18 tys. seniorów.

Do programu można zgłaszać się pod numerem 22 5349225 lub poprzez email: .

Zapraszamy do kontaktu szczególnie organizacje senioralne i Uniwersytety Trzeciego Wieku. Nasze wykłady są bezpłatne.

Zobaczcie nasz film, z którego dowiecie się jakie problemy mogą spotkać osoby zawierające umowy telekomunikacyjne.