Kłodzko - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Grupa seniorów na wykładzie Wiem, co podpisuję

Kłodzko

Nowy rok – nowe wyzwania! 16 stycznia spotkaliśmy się ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Wyższej Szkole Zarządzania i Edukacji w Kłodzku.

W ramach kampanii „Wiem co podpisuję” przedstawiciele Delegatury we Wrocławiu mówili o technikach sprzedaży, które często są sprzeczne z dobrymi obyczajami i zasadami etyki. Zwracali uwagę, aby weryfikować z kim zawieramy umowę, czytać jej treść oraz pilnować, aby zawsze otrzymać drugi egzemplarz dokumentu, który się podpisuje. Rozmawiali także o usługach o podwyższonej opłacie, o sposobach aktywacji, kosztach, możliwościach blokady tych usług jak również o opłatach roamingowych i zasadach ich naliczania.

Życzymy sobie, aby w nowym roku Nasi Klienci byli świadomi w zakresie swoich praw i obowiązków na rynku telekomunikacyjnym!

Dziękujemy Pani Małgorzacie Żerkowskiej za pomoc w organizacji kolejnego już spotkania.