Spotkania 01-31.10 - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

seniorzy podczas prelekcji

Spotkania 01-31.10

Październik to spotkania z ponad 1050 seniorami w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję”.  
Głównym celem wykładów jest podnoszenie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i obowiązków wynikających z umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W trakcie spotkań mówimy o tym, jak rozwiązać umowę dla nas niekorzystną i na co zwracać szczególną uwagę podczas rozmowy z konsultantem. Wyjaśniamy różnice między połączeniem roamingowym a międzynarodowym, a także radzimy, jak ustrzec się przed wysokimi opłatami za usługi SMS Premium Rate.

Miejsca oraz wydarzenia, gdzie spotkaliśmy się z seniorami:
• Przestrzeń from Facebook Warszawie
• SCK Park Tradycji w Siemianowicach Śląskich,
• Koło Gospodyń Wiejskich w Zelgnie,
• Urząd Gminy w Adamowie,  
• Dzienny Dom "Senior+" w Krasnobrodzie
• Związek Enerytów Rencistów i Inwalidów w Bytomie,
• UTW Centrum Barka w Górowie Iławeckim,
• Uniwersytet Trzeciego Wieku w Bobolicach,
• Ursynowski Uniwersytet Trzeciego Wieku w Warszawie,
• Trzebiechowski Ośrodek Kultury im. T. Wojtera w Trzebiechowie,
• Koło Gospodyń Wiejskich w Bierzgłowie,
• Klub Seniora - Ośrodek Pomocy Społecznej w Podkowie Leśnej,
• Koło Gospodyń Wiejskich w Mgowie,
• Koło Gospodyń Wiejskich w Wiewiórkach,
• Koło Gospodyń Wiejskich w Wieldządzu,
• Piaseczyński Dzień Seniora,
• Festiwal Pracy i Aktywności Seniorów w Gdańsku,
• Lubelskie Spotkania Seniorów.