Aktualności
-
Co zrobić w sytuacji, gdy podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany?
02 stycznia 2018
Jeżeli podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany, sprawę należy zgłosić do najbliższej jednostki Policji. Podrobienie podpisu jest przestępstwem. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany?
-
Co zrobić, gdy abonent otrzymał rachunek od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?
02 stycznia 2018
Jeżeli abonent otrzymał rachunek/fakturę od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zachodzi podejrzenie popełnienia przestępstwa w postaci podrobienia podpisu abonenta. Podrobienie podpisu jest przestępstwem i należy to zgłosić do najbliższej jednostki Policji. Więcej o: Co zrobić, gdy abonent otrzymał rachunek od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?
-
Czy operator ma obowiązek przepisać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (dokonać cesji umowy) na inną osobą?
02 stycznia 2018
Nie, operator nie ma obowiązku dokonania cesji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy operator ma obowiązek przepisać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (dokonać cesji umowy) na inną osobą?
-
Jak abonent może sprawdzić zasięg sieci przed zawarciem umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych?
02 stycznia 2018
Istnieje kilka sposobów na to, aby zminimalizować ryzyko zawarcia umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych, z których nie będzie można korzystać np. w miejscu zamieszkania lub pracy. Więcej o: Jak abonent może sprawdzić zasięg sieci przed zawarciem umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych?
-
Jaka jest różnica między odstąpieniem od umowy a wypowiedzeniem umowy?
02 stycznia 2018
Odstąpienie od umowy jest to czynność, polegająca na rozwiązaniu umowy zawartej w domu lub na odległość w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Wypowiedzenie umowy jest to czynność, która polega na rozwiązaniu umowy zawartej w salonie operatora lub po upływie terminu 14 dni od dnia jej zawarcia w domu lub na odległość. Więcej o: Jaka jest różnica między odstąpieniem od umowy a wypowiedzeniem umowy?
-
Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w salonie operatora?
02 stycznia 2018
Nie, prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia nie obowiązuje w przypadku umów podpisanych w salonie operatora lub autoryzowanym punkcie sprzedaży. Więcej o: Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w salonie operatora?
-
Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w domu i w jakim terminie?
02 stycznia 2018
Tak, abonent (konsument) może odstąpić od umowy zawartej w domu w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Uprawnienie to przysługuje również w sytuacji, gdy operator rozpoczął świadczenie usług. Więcej o: Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w domu i w jakim terminie?
-
Jak abonent może rozwiązać/wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych?
02 stycznia 2018
Warunki wypowiedzenia/rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opisane są w umowie lub regulaminie świadczenia usług. Więcej o: Jak abonent może rozwiązać/wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych?