Aktualności

  • Od czego operator może uzależnić zawarcie umowy z abonentem?

    02 stycznia 2018

    Operator może uzależnić zawarcie umowy od oceny wiarygodności płatniczej abonenta. Więcej o: Od czego operator może uzależnić zawarcie umowy z abonentem?

  • Od czego operator nie może uzależnić zawarcia umowy z abonentem?

    02 stycznia 2018

    Operator nie może uzależniać zawarcia umowy od zakazu podpisania umowy z innym operatorem oraz od podania innych danych niż te, które przewidziane są ustawą Prawo telekomunikacyjne. Więcej o: Od czego operator nie może uzależnić zawarcia umowy z abonentem?

  • Co zrobić w sytuacji, gdy podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany, sprawę należy zgłosić do najbliższej jednostki Policji. Podrobienie podpisu jest przestępstwem. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy podpis na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych został sfałszowany?

  • Co zrobić, gdy abonent otrzymał rachunek od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli abonent otrzymał rachunek/fakturę od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zachodzi podejrzenie popełnienia przestępstwa w postaci podrobienia podpisu abonenta. Podrobienie podpisu jest przestępstwem i należy to zgłosić do najbliższej jednostki Policji. Więcej o: Co zrobić, gdy abonent otrzymał rachunek od operatora, z którym nie zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

  • Czy operator ma obowiązek przepisać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (dokonać cesji umowy) na inną osobą?

    02 stycznia 2018

    Nie, operator nie ma obowiązku dokonania cesji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Więcej o: Czy operator ma obowiązek przepisać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (dokonać cesji umowy) na inną osobą?

  • Jak abonent może sprawdzić zasięg sieci przed zawarciem umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych?

    02 stycznia 2018

    Istnieje kilka sposobów na to, aby zminimalizować ryzyko zawarcia umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych, z których nie będzie można korzystać np. w miejscu zamieszkania lub pracy. Więcej o: Jak abonent może sprawdzić zasięg sieci przed zawarciem umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych?

  • Jaka jest różnica między odstąpieniem od umowy a wypowiedzeniem umowy?

    02 stycznia 2018

    Odstąpienie od umowy jest to czynność, polegająca na rozwiązaniu umowy zawartej w domu lub na odległość w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Wypowiedzenie umowy jest to czynność, która polega na rozwiązaniu umowy zawartej w salonie operatora lub po upływie terminu 14 dni od dnia jej zawarcia w domu lub na odległość. Więcej o: Jaka jest różnica między odstąpieniem od umowy a wypowiedzeniem umowy?

  • Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w salonie operatora?

    02 stycznia 2018

    Nie, prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia nie obowiązuje w przypadku umów podpisanych w salonie operatora lub autoryzowanym punkcie sprzedaży. Więcej o: Czy konsument może odstąpić od umowy zawartej w salonie operatora?