Aktualności

  • Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę na czas nieokreślony po upływie terminu jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Tak, obowiązujące przepisy nie zabraniają automatycznego przedłużania umowy na czas nieokreślony po upływie terminu jej obowiązywania. Taka praktyka nie stanowi naruszenia dobrych obyczajów i nie jest uznawana za nieuczciwą praktykę rynkową. Więcej o: Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę na czas nieokreślony po upływie terminu jej obowiązywania?

  • Co zrobić, gdy podczas rozmowy telefonicznej zawarty został aneks, którego warunki są inne niż te przedstawione przez telefon?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli abonent zawarł aneks przez telefon, może żądać realizacji przez operatora warunków, które przedstawione zostały podczas rozmowy telefonicznej. W tym celu można złożyć reklamację. Więcej o: Co zrobić, gdy podczas rozmowy telefonicznej zawarty został aneks, którego warunki są inne niż te przedstawione przez telefon?

  • Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?

    02 stycznia 2018

    W przypadku śmierci abonenta umowa ulega rozwiązaniu z dniem otrzymania przez operatora informacji o zgonie (aktu zgonu). Więcej o: Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?

    02 stycznia 2018

    Tak, w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania wszystkich należności, które powstały do dnia rozwiązania umowy (do dnia przekazania operatorowi informacji o zgodnie abonenta – dostarczenia aktu zgonu). Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?

    02 stycznia 2018

    Nie, w przypadku śmierci abonenta umowa jest rozwiązywana bez naliczania kary umownej za przedterminowe jej rozwiązanie. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?

    02 stycznia 2018

    Tak, spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie pod warunkiem, że operator wyrazi na to zgodę. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?

  • Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli abonent otrzymał zawyżony rachunek, może złożyć reklamację do operatora. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?

  • Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?

    02 stycznia 2018

    Z reguły za dzień dokonania przez abonenta płatności za świadczone usługi telekomunikacyjne uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym operatora. Więcej o: Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?