Aktualności

  • Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?

    02 stycznia 2018

    W przypadku śmierci abonenta umowa ulega rozwiązaniu z dniem otrzymania przez operatora informacji o zgonie (aktu zgonu). Więcej o: Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?

    02 stycznia 2018

    Tak, w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania wszystkich należności, które powstały do dnia rozwiązania umowy (do dnia przekazania operatorowi informacji o zgodnie abonenta – dostarczenia aktu zgonu). Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?

    02 stycznia 2018

    Nie, w przypadku śmierci abonenta umowa jest rozwiązywana bez naliczania kary umownej za przedterminowe jej rozwiązanie. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?

  • Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?

    02 stycznia 2018

    Tak, spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie pod warunkiem, że operator wyrazi na to zgodę. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?

  • Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli abonent otrzymał zawyżony rachunek, może złożyć reklamację do operatora. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?

  • Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?

    02 stycznia 2018

    Z reguły za dzień dokonania przez abonenta płatności za świadczone usługi telekomunikacyjne uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym operatora. Więcej o: Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?

  • Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności za każdy dzień opóźnienia. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?

  • Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności, nawet jeżeli abonent nie otrzymał faktury. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, gdy abonent nie poinformował operatora o braku otrzymania faktury. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?