Aktualności
-
Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?
02 stycznia 2018
W przypadku śmierci abonenta umowa ulega rozwiązaniu z dniem otrzymania przez operatora informacji o zgonie (aktu zgonu). Więcej o: Co dzieje się z umową w przypadku śmierci abonenta?
-
Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?
02 stycznia 2018
Tak, w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania wszystkich należności, które powstały do dnia rozwiązania umowy (do dnia przekazania operatorowi informacji o zgodnie abonenta – dostarczenia aktu zgonu). Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca jest zobowiązany do uregulowania należności z tytułu umowy?
-
Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?
02 stycznia 2018
Nie, w przypadku śmierci abonenta umowa jest rozwiązywana bez naliczania kary umownej za przedterminowe jej rozwiązanie. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca będzie musiał zapłacić karę umowną za przedterminowe rozwiązanie umowy?
-
Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?
02 stycznia 2018
Tak, spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie pod warunkiem, że operator wyrazi na to zgodę. Więcej o: Czy w przypadku śmierci abonenta spadkobierca może dokonać cesji umowy na siebie?
-
Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?
02 stycznia 2018
Jeżeli abonent otrzymał zawyżony rachunek, może złożyć reklamację do operatora. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy abonent otrzymał zawyżony rachunek?
-
Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?
02 stycznia 2018
Z reguły za dzień dokonania przez abonenta płatności za świadczone usługi telekomunikacyjne uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym operatora. Więcej o: Jaki dzień uznaje się za dzień dokonania płatności za usługi telekomunikacyjne?
-
Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?
02 stycznia 2018
Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności za każdy dzień opóźnienia. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?
-
Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?
02 stycznia 2018
Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności, nawet jeżeli abonent nie otrzymał faktury. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, gdy abonent nie poinformował operatora o braku otrzymania faktury. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?